İptal Politikası | Bodrum Kiralık Yazlık Tatil Evleri ve Villaları
İptal Politikaları
Girişten 30 gün öncesine kadar hizmet bedeli hariç %50 para iadesi
Misafir, yaptığı rezervasyon için giriş tarihine 30 gün kalaya kadar rezervasyonunun iptalini talep eder ise rezervasyon için yapmış olduğu ödemenin %50'si iade edilir. (*Hizmet bedeli iade edilmez)
Eğer giriş tarihinde 30 günden az bir süre kalmış işe, yapılmış olan ödemenin tamamı iade edilmez.
Eğer misafir yaptığı rezervasyon için belirlenen son ödeme tarihine kadar kalan ödemeyi gerçekleştirmez ise, Bodrum Villa rezervasyonu iptal etme hakkına sahiptir ve yapılan hizmet bedeli ödemesi ve var ise depozito ödemesini iade etmeden rezervasyon iptalini gerçekleştirir.
İlan içeriğinde belirtilen, elektrik, su ve doğalgaz tüketimleri, temizlik ve depozito ücretleri gibi ekstra ödemeler Evoteli.com tarafından tahsil edilmez. Eğer müşteri tarafından ilan sahibine yapılmış yukarıdaki gibi bir ekstra hizmet veya gider ödemesi var ise iade işlemi ilan sahibi ve müşteri arasında yapılacaktır.
Hizmet bedeli iade edilmez.
1 Konaklama / Rezervasyon ile ilgili müşteri veya ev sahibinin bir şikayeti olur ise, Evoteli.com'a girişten sonraki 24 saatlik süre içerisinde bildirim yapılmalıdır.
2 Gerektiği durumda Bodrum Villa tüm anlaşmazlık ve problem için aracılık yapar ve son kararı verme hakkına sahiptir.
3 Bodrum Villa rezervasyon için tahsil edilen hizmet bedelini iade edilmez.
4 Rezervasyondan kaynaklı doğabilecek tüm vergiler iade edilmez.
Katı 60 GÜN : Girişten 60 gün öncesine kadar hizmet bedeli hariç %50 para iadesiGirişten 60 gün öncesine kadar hizmet bedeli hariç %50 para iadesi
Misafir, yaptığı rezervasyon için giriş tarihine 60 gün kalaya kadar rezervasyonunun iptalini talep eder ise rezervasyon için yapmış olduğu ödemenin %50'si iade edilir. (*Hizmet bedeli iade edilmez)
Eğer giriş tarihinde 60 günden az bir süre kalmış işe, yapılmış olan ödemenin tamamı iade edilmez.
Eğer misafir yaptığı rezervasyon için belirlenen son ödeme tarihine kadar kalan ödemeyi gerçekleştirmez ise, Bodrum Villa rezervasyonu iptal etme hakkına sahiptir ve yapılan hizmet bedeli ödemesi ve var ise depozito ödemesini iade etmeden rezervasyon iptalini gerçekleştirir.
İlan içeriğinde belirtilen, elektrik, su ve doğalgaz tüketimleri, temizlik ve depozito ücretleri gibi ekstra ödemeler Bodrum Villa tarafından tahsil edilmez.
Eğer müşteri tarafından ilan sahibine yapılmış yukarıdaki gibi bir ekstra hizmet veya gider ödemesi var ise iade işlemi ilan sahibi ve müşteri arasında yapılacaktır.
Bodrum Villa hizmet bedeli iade edilmez.
1 Konaklama / Rezervasyon ile ilgili müşteri veya ev sahibinin bir şikayeti olur ise, Evoteli.com'a girişten sonraki 24 saatlik süre içerisinde bildirim yapılmalıdır.
2 Gerektiği durumda Bodrum Villa tüm anlaşmazlık ve problem için aracılık yapar ve son kararı verme hakkına sahiptir.
3 Bodrum Villa rezervasyon için tahsil edilen hizmet bedelini iade edilmez.
4 Rezervasyondan kaynaklı doğabilecek tüm vergiler iade edilmez.COVID-19: Yaklaşan rezervasyonlara sahip müşteriler için önemli
Bazı tatil noktalarında kısıtlamaların gevşetilmeye başladığına ve tekrar seyahat edebileceğinize dair harika haberler alıyoruz. Hâlâ ziyaret edemediğiniz bazı yerler olduğunu biliyoruz ancak durum her gün değişiyor. İşte bu yüzden konaklamanızı yönetmenize yardımcı olmak için olup bitenleri yakından inceliyoruz.
Rezervasyonunuzu değiştirmek veya iptal etmek istiyorsanız lütfen "Rezervasyonlarınız"a gidin ve "Rezervasyonu görüntüle"yi seçin.
Konaklama planları COVID-19 salgınından etkilenmiş ve seyahat tarihleri geçmiş müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak için de çalıştığımızı bildirmek istiyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Geri ödemeli fiyattan rezervasyon yapan müşteriler, değişiklik yapmak veya iptal etmek için Müşteri Hizmetleri Portalımızı ziyaret edebilir.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
İletişimİlanlar